Goeie morgen! - Reisverslag uit Frederikshavn, Denemarken van suzeheli - WaarBenJij.nu Goeie morgen! - Reisverslag uit Frederikshavn, Denemarken van suzeheli - WaarBenJij.nu

Goeie morgen!

Door: Heli en Suze

18 Juli 2011 | Denemarken, Frederikshavn

Maandag 18 juli ’11

Even snel goeiemorgen zeggen want we hebben hier een uitstekende verbinding! Al vroeg scheen het zonnetje en heerlijk verse broodjes maken het ontbijt weer helemaal tot een feest! We gaan nu verder richting Skagen, het uiterste puntje Denemarken. Vanmiddag op zoek naar een camping in de buurt van Hirtshals om morgen de overtocht te wagen. Allemaal kijken op de webcam als de Norröna uitvaart ! Zie link van Trees.
Met dit mooie weer was het niet moeilijk om de dag goed te besteden. We rijden de 40 op en langs de kust naar Skagen. Onderweg bij een paar leuke kleine vissersplaatsjes gestopt en langs de haven en het strand geslenterd. In Skagen aangekomen was het een drukte van jewelste. Tot op dit moment is ons niet duidelijk wat de festiviteiten in hielden maar het was vooral zien en gezien worden in de haven. Prachtige jachten, leuke restaurants langs de haven en dito winkelstraten. Nog even verder gereden naar het uiterste puntje van Denemarken: Grenen. Weg 40 maakt hier een lus en rijd weer terug. Langzamerhand rijden we richting Hirtshals. Even kijken waar we morgen opstappen. We volgen een bord camping en na een paar kilometer duikt camping Kjul op. Een “kleine” camping met nieuwsgierige bewoners. Geen wonder want wij hebben een gewone camper maar alles wat na ons komt gaat werkelijk op expeditie naar de binnenlanden van IJsland in survival Jeeps! Morgen gaat het dan echt van start.

• 18 Juli 2011 - 11:56

Ien:

hoi heli en suze,
    wat leuk dat we op deze manier met jullie mee kunnen reizen! groetjes uit Woerden, ook regen ;)

• 19 Juli 2011 - 06:55

Elly:

Goeie reis en vele lieve groetjes!

• 19 Juli 2011 - 11:27

Sjanet:

Ha ladies! ik wens jullie een hele fijne vakantie en ik geniet met jullie mee
    groetjes uit het herfstachtige Velden