31 juli ’13 woensdag - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van suzeheli - WaarBenJij.nu 31 juli ’13 woensdag - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van suzeheli - WaarBenJij.nu

31 juli ’13 woensdag

31 Juli 2013 | Denemarken, Kopenhagen

Na een behoorlijk onweer en een flinke regenbui, die zo’n heerlijk geluid maakt dat je er zomaar bij inslaap valt, schijnt het vakantie zonnetje alweer vroeg. Het is trouwens best weer even wennen dat het zo vroeg en langer donker is. We proberen nogmaals alle achterstand op wbjn weg te werken maar ook hier functioneert het van geen kant. Vanavond misschien meer geluk. Het is nu autobaan rijden dus we schieten heerlijk op. Na een paar uur komt de 8 km lange brug die malmo met Kopenhagen verbind in zicht. Er overheen en dan nog 4 km onder de grond en je staat midden in Kopenhagen. Overigens raak daar nier de weg kwijt want je bent wel even zoet om weer te weten waar je eigenlijk bent. ( we spreken uit ervaring). Eerst maar eens op de foto met de kleine zeemeermin. Donkere wolken boven de stad en dikke druppels haasten ons terug naar de bus. Sightseeing Kopenhagen en snel er weer uit. De kust ten zuiden van Kopenhagen is mooi en we vinden het genoeg voor vandaag. Camping http://www.valloecamping.dk/ is het geworden.

• 01 Augustus 2013 - 10:40

Marian:

zo de laatste week alweer!
    zal het missen hoor om iedere ochtend even te kijken of er mail is van jullie en te zien hoe jullie het hebben in noorwegen
    van mij mogen jullie nog wel een tijdje blijven....
    gaat altijd weer snel voorbij he, zeker als je het naar je zin hebt

• 01 Augustus 2013 - 10:49

hoi marian, ja wij vinden het ook zo jammer maar aan alles komt een end. let op we zijn d'r nog niet!
    vanmorgen toevallig een goeie verbinding. gelukkig maar want we hadden nog een paar dagen klaar staan. Kijk dus maar eens een paar dagen terug

• 01 Augustus 2013 - 12:28

John:

Heej leuk............jammer dat het niet precies het zelfde geschreven is............maar toch geinig dat het jullie(je) achtervolgd!

• 01 Augustus 2013 - 20:28

Marian:

ja ik ben weer bij...
    vooral de foto met de muggenbeten maakte indruk op cor
    hij wordt nl ook altijd gestoken en ziet ze al van verre aankomen
    zeg ik stel je niet zo aan maar ook hij heeft deze bulten
    je hebt gelijk suze jullie zijn er nog niet
    genieten doe je tot de laatste kilometer
    veel plezier nog op de terugreis