Druppels, druppels, druppels; een complete bui - Reisverslag uit Frederikshavn, Denemarken van suzeheli - WaarBenJij.nu Druppels, druppels, druppels; een complete bui - Reisverslag uit Frederikshavn, Denemarken van suzeheli - WaarBenJij.nu

Druppels, druppels, druppels; een complete bui

Door: Heli en Suze

17 Juli 2011 | Denemarken, Frederikshavn

Zondag 17 juli ’11
Vannacht is het keihard gaan regenen. Gelukkig was het met het ontbijt droog maar dat zou niet lang duren. We schieten de 45 weer op en er hing ons een wolkbreuk van een dag boven het hoofd. Alle sluizen open daar boven! Na 340 km houden we het voor gezien en zoeken bij Sæby naar een camping. Het wordt www.svalereden.dk camping. Geweldig gelegen aan het strand aan het Kattegat. We staan nog geen 10 minuten of de zon breekt door. Snel naar buiten en even heerlijk aan het strand. Er zijn altijd uitslovers die helemaal koppie onder gaan maar met de voetjes is al koud genoeg. Even skype met het thuisfront. Goed nieuws: de brug is open!
Nog snel een worstje in de pan en dan dit verhaaltje schrijven. Morgen weer een dag. Dag!

• 17 Juli 2011 - 19:37

Jopie:

Mooje videoclipkes............

• 17 Juli 2011 - 21:14

Jimmy En Eefke:

Leuk om nu, ja niet nu maar net dus als jullie dit lezen weer een tijdje geleden kan ook weer niet zolang geleden zijn hangt ervanaf wanneer jullie dat lezen heh,weer een verhaaltje van jullie te lezen.
    De foto's zijn ook leuk om te zien plaats er maar genoeg.
    Wat heb je in je hand mam en staan er op de foto paar mensen in de zee?
    Maar in iedergeval veel plezier en slaap lekker

gr x jimmy en eefke.

• 18 Juli 2011 - 05:18

Pieter:

Ha Suze en Heli,

Leuk om te horen dat jullie weer op vakantie zijn. Waar gaat de reis naar toe?
    Ik ben dit jaar alleen thuis, Sirita en Lom zijn nu voor 1 maand in Thailand.
    Het was te duur om met z'n drieën te gaan, vandaar. Maar ik amuseer me wel met klussen. Thuis zijn we een slaapkamer aan het opknappen en mijn zus en nichtje hebben een nieuw huis, daar zijn ze heel blij met mijn kluskunsten. Geniesse das leben standig.............