maandag zo heerlijk rustig - Reisverslag uit Frederikshavn, Denemarken van suzeheli - WaarBenJij.nu maandag zo heerlijk rustig - Reisverslag uit Frederikshavn, Denemarken van suzeheli - WaarBenJij.nu

maandag zo heerlijk rustig

22 Juli 2014 | Denemarken, Frederikshavn

Al vroeg wakker: waarom hier al om half 7 van Ganzenwinkel zo nodig de vuilnis bakken komt legen zal altijd wel een raadsel blijven. Buiten brand de zon al op de achterkant van de camper, buiten
is het heerlijk in de schaduw. Al flink bedrijvigheid om ons heen. Waarschijnlijk moeten ze naar Fredrikshavn, inschepen voor de boot naar Oslo. Wij gaan vanuit Hirtshals maar dat pas woensdag. Eerst maar eens wakker worden en ontbijten. Een douche en een vers gebakken broodje doen wonderen. Bij de receptie ligt een plattegrond en fietsroute dus op naar Sæby! Vergelijk het met Thorn: Witte huisjes en witte kerk en daar tussen gele en rode huizen en allemaal met stokrozen voor de gevel! Die zijn vast van het VVV maar boeie het ziet er vrolijk uit! Aan de haven is het een komen en gaan van zeilboten. Natuurlijk niet van die grote als bij the tallships in Harlingen maar toch leuk om te zien. Terrassen vol en na een tijd slenteren over de kade gaat een biertje er wel in. Rond half 5 terug op de camping en staan er weer allemaal nieuwe tenten en caravans om ons heen.

• 22 Juli 2014 - 12:59

John:

Een nieuwe holiday...........een nieuwe spreuk. Veel plezier en geniet nog vele dagen in het "Paradise" ! van!

• 22 Juli 2014 - 18:54

Jimmy En Eefke:

Dat ziet er erg gezellig uit! Geniet van jullie vakantie..t zonnetje en de lekkere terrasjes! Erg leuke foto´s! Xx